Blogi

Filtreeri postitusi

Ära unusta oma töötajaid: 5 nõuannet sisekommunikatsiooniks kriisiajal

Praegusel kriisiajal näevad paljud ettevõtted ja organisatsioonid suurt vaeva, et kohandada oma tavapäraseid tööprotsesse vastavalt muutuvale olukorrale ning hoida seeläbi oma äri tegevuses. Tihtipeale võib selle juures jääda tahaplaanile suhtlus oma töötajatega. Kindlasti ei tohiks aga kriisiolukorras ära unustada neid inimesi, kes organisatsiooni töö jätkumise üldse võimalikuks teevad.

Loe lisaks

Kas meediasuhtlust on vaja?

Kiire vastus on „Jah!“, aga sellest olulisem on selgusele jõuda küsimustes „Miks?“ ja „Millisel kujul?“. 

Enamus ettevõtteid keskendub n-ö enda asja ajamisele – luuakse tooteid, osutatakse teenuseid, korraldatakse sündmuseid jpm. Nende tegevuste jätkusuutlikkuse tagab aga võime kõnetada laiemat ringi inimesi ja neid kaasata, olgu selleks siis läbi ostu, brändiusu tekitamise või mõnel muul viisil.
Loe lisaks

Arhiiv